En morgon av samtal

Nu är klockan snart halv 12 och jag har redan hunnit med alla mina morgonsamtal som måste göras. Min sambos telefon blev ju stulen förra veckan, så det är fram och tillbaka till kundcenter hos hans operatör för att få det nya simkortet att fungera.. Hopplöst! Men snart ska det väl vara igång. Har även hunnit ringa till min läkare ang min sjukskrivning som måste bli förlängd då jag inte fått någon operationstid ännu. Men har tydligen (ingen som informerat mig om detta) fått en ny läkaren på ortopedmottagning så min husläkare kunde inte förlänga sjukskrivningen. Så nu sitter jag här och väntar på att bli uppringd av den nya läkaren. Får se hur detta går sen då..
 
Utanför fönstret skiner solen, löven börjar falla av och det är kyligt. Märks tydligt att hösten är på väg. Tycker själv hösten är mysig men sommaren är nog ändå bäst! Vilken är eran favoritårstid? :)
 
Bjuder på en av de sista sommarbilderna som togs på mig och längtar redan till nästa sommar! :)
 

Kommentarer:

1 Sofia R:

Så fin blogg du har!

Svar: Tack så hemskt mycket! :) Håller på att starta en ny så denna försvinner inom kort. Men kika gärna in där sen! :D
Tovan

2 Sofia R:

Så fin blogg du har!

3 NICOLE:

Usch, sååå tråkigt när folk inte kan låta andras grejer vara!

Hoppas du får en operationstid snart!

SV: Tack :D Ja det ska bli jätteroligt!

Svar: Ja det är förbannat irriterande!Tack jag hoppas det jag också! :)
Tovan

4 angeelica:

Hösten å vinter är absolut bäst! 😙😙

Svar: Buurr , det som är så kallt! :)
Tovan

5 Josefine:

Sjukt fin och somrig bild :)!

Svar: Tack snälla rara! :)
Tovan

6 LindaLinda:

v fin bild!:D

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Tovan

7 Fanny:

Fin bild :) Min favoritårstid är våren!

Svar: Tack så mycket! :) Våren är fin, speciellt när värmen kommer ;)
Tovan

8 Julia Müller-Sandvik:

sv: Alltså MAT, mat är bäst!

Min bästa årstid är våren :)

9 Lisa:

Hösten ftw!!! Snyggt foto, måste vara en grym fotograf.

Svar: Haha! Ja det var en fantastisk fotograf! :)
Tovan

Kommentera här: