Skillnaden

Idag har vi ägnat en timme lite drygt till att storstäda, och med våran lilla hårboll så vill jag lova att det blev en stor skillnad när allt var klart. Nu är hyllor dammade, mattor skakade och golven hårfira! Åh den känslan av renhet är svår att beskriva haha :) 
 
Vi tog oss även en vända till IKEA för att hitta en ny golvlampa då den vi har nu har gett upp helt och ser helt fallfäridg ut, hittade dock inget som föll mig i smaken så det blev en underbar taklampa istället! :) Nu blir det att mysa ner mig i soffan med kisse och sambo och glo en film. 
 
Förresten, någon som har ett bra namn på en blogg så får ni gärna ge mig tips!! Har haft denna så länge nu att det vore skönt att börja om från början :)
 
 

Kommentarer:

1 Ezter:

Så fint ni har det :)

Svar: Åh tack snälla, vad glad jag blir :)
Tovan

2 bella:

fint och mysigt :)

Svar: Tack snälla du! :)
Tovan

Kommentera här: