Nöjd tjej

Har haft en helt underbar helg igen!
 
I fredags var som sagt min vän över och käkade lite, vi köpte självklart med oss en flaska vin och delade på också. Och som en liten överraskning hade mamma ingenting att göra så hon tog med sig min syster hit och myste med gott dricka, härlig musik och trevligt sällskap! :) Alla utom mamma gick sedan ner på puben och bara hade trevligt!!
 
Lördagen spenderades kvällen på en kräftskiva, och jag som inte ens gillar kräftor... Men tre st fick jag väl i mig under loppet av 4 tim haha! Det är ju en hel vetenskap att skala dom där förbannade djuren! haha. Efter kräftskivan plockade jag upp två vänner, åkte och bytte bil till en stor en och sedan bar det av på bilträff och streetrace! Superkul! :) Har även under helgens gång fått ihop den där förbannade tvbänken. Är supernöjd över resultatet så det var helt klart värt det! :)
 

Kommentarer:

1 Julia Müller-Sandvik:

är inte street race olagligt? :O

Svar: Jo att köra är olagligt men ganska spännande att titta på :) Däremot brukar dom arrangera streetrace här med polisens samtycke på utvalda platser :)
Tovan

2 Henrietta Nylund ♥:

Alltså alla har kräftskiva nu och känner mig lite utanför när jag är allergisk för skaldjur haha!

Svar: Hahah, ja det förstår jag! Men du missar inte så mycket, inget favorit här iallafall ;)
Tovan

3 caroline ♡:

haha tycker inte heller om kräftor så värst, vet inte ens hur man skalar dom! haha :P jag föredrar räkor ;)

sv: hahah ja jag tycker det jag med! :D

Svar: Det tar hur lång tid som helst att skala för mig :P Haha!
Tovan

Kommentera här: