Myt om hund och katt?

Än en gång har jag varit så fruktansvärd dålig på att ta mig tid och sätta mig ner några minuter.. Förlåt! 
Har haft en fullspäckad helg, har varit och hälsat på min fina morfar som hade haft kräftkalas bl.a. :)
Har även haft alla min djur hemma, Malte (hund) och Tequila (Katt). Kissen tyckte väl att det var lite läskigt med en stor hund som for omkring medan Malte inte brydde sig så mycket om henne haha! :) Natten gick iallafall kanon och både djuren sov i samma rum :)
 
Hade världens bästa Lisa på besök nästan hela lördagnatten, vi kollade på film och bara tog det lungt med djuren! Provade även en spellista på youtube som skulle göra så katter slappnade av (vad har man att förlora på det tänkte jag). Så jag satte på musiken och det tog ungefär 5 minuter innan lilla Tequila hade somnat i mitt knä haha, gullekisse :)!
 
Det är väl ungefär det som har hänt, haha. En riktigt lugn och mysig helg med andra ord! :)
 

Kommentarer:

1 mot plus:

jaa men muffins var faktiskt riktigt gott igår hehe =) brukar annars aldrig äta det :)

ha en fin tisdag!

2 LORISSA LOVEBOMB:

Åh, jag är tyvärr allergisk mot pälsdjur :(

sv: Ja, visst är det så!!

Svar: Vad tråkigt! Det som är så mysigt att ha en lite pälsboll som väntar på en när man kommer :) Dock får man städa mycket mer ofta....
Tovan

3 Henrietta Nylund ♥:

Härliga bilder! :)

4 Clin:

Åhh kräftor :D Älskar det!! Måste verkligen ta och äta det snart!!

Svar: Usch ja, jag hatar verkligen tidiga mornar Är en nattmänniska.

Har också varit sjukskriven länge och då sovit lite längre om dagarna. Så nu är det ett helvete att vakna ;)


Svar: Haha ja jag fruktar för den dagen det är dags att kliva upp kl 6 igen ;) Men ska ändå bli skönt att återgå till vardagen till slut! :)
Tovan

5 J o j z y ♛:

SV: Tusen tack! vad glad jag blir :D

6 Amanda Jona [SPONTAN]:

Mysigt med kräftkalas :)

Svar: Det tror jag han uppskattade! :)
Tovan

7 Sarah:

Så himla kul, mysigt o gott me kräftskiva :)
Vi ska ha de i helgen :)

Svar: Vad härligt! :) Min sambo vill också ha kräftskiva så får försöka ordna något i helgen vi också! :)
Tovan

Kommentera här: