Glad kille

Som vanligt nu för tiden är det en eftermiddags/kvällspromenad som gäller. Blev först en fika på stan där jag verkligen ansträngde mig för att tycka en mangosmoothie var god. Dom sa att det var nyttigt... Ner gick den, men mer än så var det inte haha! Kära J kom och mötte upp mig på stan, åkte hem och bytte om och sedan bar det av till spåret. Idag hade vi sällskap av en otroligt lycklig kille som verkade njuta av spåret och lite bus på stranden :)
 
Nu är jag äntligen hemma, kollar på idol och myser med min fina sambo som har lagat mat lagom till att jag kom hem. Ibland har man det bra!
 
 

Kommentarer:

1 Clin:

Herregud så söt hund :D

Svar: tack så mycket =) Hoppas jag vänjer mig vid de tidiga mornarna snart ;) Är ganska så trött!!

Svar: Han är underbar! :D Ska hälsa ägaren! :)
Tovan

2 Sarah:

Va mysigt o gå en promenad på stranden :)

Svar: Ja speciellt mot kvällningen! :) Helt underbart
Tovan

3 Amanda Jona [SPONTAN]:

Såg härligt ut :)

Svar: Var helt perfekt faktiskt! :)
Tovan

4 MATILDA:

Vad fin hund :D

Svar: Han är supersöt! :D Ska hälsa ägaren!
Tovan

5 LORISSA LOVEBOMB:

Mangosmoothie är ju svingott!! Men gillar man inte - skit i det, det finns mycket annat som är nyttigt också :D

Svar: Håller på att lära mig (försöka) tycka om fler frukter/grönsaker, är såå dålig på det! Men får nog utforska lite mer, mango var inte min grej! :) Har du några bra tips?:D
Tovan

6 Lydia Elstig:

Ser trevligt ut!

Kommentera här: