En hel helg

I fredags hade jag tydligen alldeles för mycket att göra för att få tiden att gå ihop och sätta mig framför datorn en stund. Min kära vän J undrade nämligen om vi skulle gå ut och ta ett glas, och med tanke på att hon väldigt sällan vill göra något sånt pga personliga skäl så är det väl självklart att man följer med! :) Så jag åkte och hämtad henne när hon jobbat klart, sedan blev det att utnyttja finglasen här hemma oss! Inget smakar så bra som vin i dyra glas ;)
 
Igår (lördag) mådde jag väl som jag förtjänat efter en rolig utekväll, så det blev sängen för mig ungefär halva dagen innan Lisa kom över för att hålla mig sällskap framför en film mot kvällen. Karln skulle iväg på nåt sånt där spelställe så vi fick tvn för oss själva ;)
 
Och idag har det inte hänt så mycket antar jag! Sambons pappa kom över och tog ut oss på restaurang, det tackar man väl aldrig nej till !! :D
Fredag:
Bakislördag:
Perfekt söndag:
 
 

Kommentarer:

1 Susanna Maria J:

Dom där kycklingspätten? såg riktigt gott ut!

Svar: Den var toppen! Åt på någon grekisk restaurang, tycker dom gör godast kyckling där! :)
Tovan

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

Såg ut som en härlig helg :)

3 Prietha:

Verkar som att du har haft en härlig helg :)

4 Michelle Gawronska:

Härliga bilder!

Kommentera här: