Att vara till hjälp

Som ni har förstått så umgås jag väldigt mycket med J nu, blir många kvällspromenader och skitsnack. Hon är en av dom i mitt liv som alltid stöttat mig, funnits vid min sida, gråtit med mig, skrattat med mig, även när jag tagit dåliga beslut.. Nu jobbar hon en hel del om dagarna och har sin lilla bäbis hemma, så för en gångsskull är det jag som kan vara till hjälp! Så efter att ha vaknat idag med en extrem smärta i nedre delen av ryggen (vetitusan vad jag gjort!!) så åkte jag hem till henne för att hjälpa henne med vovven under dagen medan hon är på jobbet! :) 
 
Nu blir det väl av att fortsätta plocka här hemma, köpte ny tvbänk igår som inte riktigt är ihopsatt ännu.. IKEA ni vet.. Ikväll kommer J över och jag tänkte bjuda på kycklinggryta som hon önskat! :) En supergod gryta om tydligen räknas som LCHF, inte mig emot! :)
 
Gudmors älskling! <3
 
 
 

Kommentarer:

1 LORISSA LOVEBOMB:

usch, LCHF är inget för mig som har gallsten ^^ Annars lååter det underbart :)

Svar: Oj nej det kan jag förstå! :) Blev dock pasta till så där försvann hela LCHFgrejen haha! :)
Tovan

2 Sarah:

De e inte lätt o sätta ihop möbler :/
Satte ihop en tvmöbel från IKEA igår o en i torsdags :P De gick faktiskt bra :)

Svar: Nej det är en hel vetenskap! haha.Skönt att du fick ihop det, till slut gick det bra här med ;)
Tovan

Kommentera här: